شهرجدیدپرند . تحویل سه فاز صفر و یک و دو شهر جدید پرند به شهرداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند مراسم معارفه نخستین شهردار شهر پرند روز سه شنبه 17 مردادماه  با حضور دکتر مرتضی تمدن استاندار تهران برگزار شد.

در این مراسم محمودی معاون امور عمرانی استان تهران ، ثنایی مدیر کل امور شهری استان تهران، مرادی مشاور استاندار ، سلیمانی پور فرماندار رباط کریم، مهندس صابونی مدیر عامل شهر پرند ، و ائمه جماعت شهرهای رباط کریم ، نسیم شهر ، نصیر شهر و تعدادی از مدیران و معاونین از شهرستان های رباط کریم ، پرند و رود هن حضور داشتند.

این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهر پرند برگزار شد با چندی از آیات نورانی بخش کلام الله مجید آغاز و ابتدای این مراسم بیژن سلیمان پور فرماندار رباط کزیم گزارشی از روند شکل گیری شهر پرند ارائه نمود؛وی آمار فعلی شهر پرند را بر اساس آخرین آمارگیری نفوس و مسکن در سال 90 بیش از 60 هزار نفر اعلام کرد که 32 هزار نفر جمعیت ثابت و حدود 30 هزار نفر به صورت شناور در این شهر زندگی می کنند.

حاج آقا خدیری امام جمعه شهر پرند ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به ضرورت شهردار در شهر پرند تاکید و نسبت به پاره ای از مشکلات در این شهر مطالبی را بیان داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر با درجه 3 شروع به کار می کند گفت : سال 88 قول استقرار شهرداری در شهر پرند از استاندار گرفته شده بود که با علیرغم دیر شدن این موضوع امروز مردم از این نعمت بهره مند شدند و امید است با تقویت این نهاد از سوی مسئولان بخصوص استانداری تهران

مشکلات مردم انقلابی این شهر مرتفع گردد

447 هکتار تحویل شهرداری این شهر می شود

مدیر عامل شهر جدید پرند در معارفه نخستین شهردار پرند گفت: از 7336 هکتار فاز موجود در پرند 447 هکتار تحویل شهرداری این شهر می شود.

مهندس صابونی با بیان اینکه شهر جدید پرند از بزرگترین شهرهای جدید کشور است، گفت: امروز 3 فاز از 7 فاز پرند به شهرداری واگذار می شود.

وی طی گزارشی اعلام نمود: در فاز صفر پرند با 82 هکتار ظرفیت دو هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده که نزدیک به 1971 واحد آن ساخته شده است ؛ در فاز یک 125 هکتار زمین ظرفیت 3335 واحد را داراست که تا امروز 1510 واحد ساخته شده است که به غیر از واحدهای مسکونی یک مسجد و سه باب مدرسه آماده و یک مدرسه در حال ساخت است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند ادامه داد: در فاز دو شهر پرند با ظرفیت 240 هکتار 7028 واحد مسکونی ساخته و به بهره برداری رسیده که 15 مدرسه و سه باب مدرسه را هم شامل می شود.

مهندس صابونی به ایجاد فضای سبز شهر پرند اشاره کرد و گفت: در این فازها 48 هکتار فضای سبز به بهره برداری رسیده و برابر صورتجلسه استاندار و مدیرعامل شهرهای جدید کشور تا آخر شهریور به همراه پیمانکار مربوطه تحویل شهرداری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه فازهای 3و4و5و6و7 در اختیار شرکت عمران پرند است گفت: هزینه هایی که به تناسب سال 77 برای ساخت فازهای اولیه صرف شده 35 میلیارد تومان است که به زمان حال 89 میلیارد تومان در تاسیسات روبنایی و زیر بنایی آن هزینه شده است.

وی از افتتاح مسجد جامع این شهر در فاز 2 تا پایان آبان 91 خبر داد و گفت: این مسجد در زمینی به مساحت 6800 متر مربع ساخته شده است.

مدیر عامل پرند اشاره ای هم به مسکن مهر 100 هزار واحد ی در پرند کرد و گفت: 75 هزار واحد به مرحله پایان سفت کاری و 35 هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده که تا 12 هزار واحد آن افتتاح شده و 8 هزار واحد دیگر در نوبت افتتاح قرار دارد.

مهندس صابونی با باین ایکه 15 هزار واحد دیگر هم منتظر دستگاه های خدمات رسان است اظهار داشت: در مسکن مهر 10 مسجد و فازهای 3 تا 6 در حال ساخت است و 14 مدرسه نیز تا مرحله اسکلت و سقف ساخته شده و تحویل سازمان نوسازی مدارس شده است.

وی از دو شیفته شدن مدارس در سال جاری به علت کمبود مدارس خبر داد و گفت18 کیلومتر از : مترو پرند که در دستور ساخت شرکت عمران پرند قرار گرفته است نیزآماده ریل گذاری است و تا آخر مهر ماه به پایان می رسد.

مهندس صابونی در پایان از طراحی آرامستان پرند و ساخت بازار ایرانی – اسلامی 40 هکتاری در شمال فاز 4 این شهر خبر داد و از تلاش تمامی همکاران خود در شکل گیری شهر پرند تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، نخستین شهردار شهر جدید پرند در تهران معرفی شد.

منبع : روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند


:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1093
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 19 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');